zehra_ciladir@hotmail.com
MİGROS’UN DUYARLILIĞI…
22 Subat 2018 09:38:09
Marketler, çağdaş/modern toplumun en önemli parakende kuruluşlarıdır. Kuruluş amaçları, satışa sunulan ürün yelpazesini mümkün olduğu kadar geniş tutmak ve böylece insanların tüketim ihtiyaçlarını tek mağazadan sağlamalarına yardımcı olmaktır. Bu, hem zamandan tasarruf sağlar, hem de ürünlerin güvenceli olarak tüketiciyle buluşmasını…
Türkiye’deki ve tabii yöremizdeki büyük marketlerin birisi de, Türkiye çapında 1060, yurtdışında 40 mağaza ile hizmet veren Migros’tur.
Ben, Migros’un sürekli müşterilerinden birisiyimdir. Özellikle de Meydanbaşı’nda geçenlerde açılan Migros’un…
Migros’un en önemli özelliklerinden birisi de, müşteri duyarlılığıdır. Bunu, bizzat yaşamış birisi olarak söylüyorum…
Ayrıntıya girmeyeceğim:
Geçenlerde oradan satın aldığım bir ürünün, Migros’un kalitesiyle çeliştiğini görüp bunu aynı kuruluşun internet sitesine yansıttım. Çok geçmedi, beni aradılar, özür dilediler, ürünü değiştirdiler…
Bunu niye yazıyorum ?
Gazetecilerin bir görevinin de, eleştirinin yanısıra, olumlu şeyleri de okurlarına yansıtmak olduğu için…
Umarım başkalarına örnek olur ayrıca…
ETİKETLER : Yazdır
Zehra hanım,merhaba,yazdığınız her yazıyı severek okuyorum,ama bu Migros'un Duyarlılığı başlıklı yazınızı sevemedim,ayrıca sizden daha sık yazmanızı diliyorum çünkü,yazılarınızı okuduktan sonra yüzümde bir tebessüm beliriyormuş,eşim fark etmiş.
- s.
- 1