Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler
 
logo
  •  
    •  » TEKNOLOJİ
    •  » MEDYA
    •  » FOTO GALERİ
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » TÜM HABERLER
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV ARAMA
    •  » HABER ARA
    •  » SEKTÖR
    •  » KÜNYE
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • GÜLÜÇ
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • POLİTİKA
  • MAGAZİN
  • YAŞAM
  • DÜNYA
  Son Dakika |  Kaymakam Yılmaz: “Trafik komisyonu konuyu yeniden ele alacak”
  Son Dakika |  Echomar Hastanesi’nde yaşanan tedavi süreci mercek altında
  Son Dakika |  Kdz.Ereğli Özel Anadolu Hastanesi’nin Gemi Adamı Sağlık Raporu düzenleme yetkisi iptal edildi
  Son Dakika |  Kaymakam Fatih Yılmaz el attı. Kıyıcak'ta sorun çözüldü.
  Son Dakika |  Zonguldak’a atanan ve görev yeri değişen hakim ve savcılar belirlendi
  Son Dakika |  Son Dakika… MHP Zonguldak İl Başkanı görevden alındı
  Son Dakika |  TTK’da kura çekimi sonuçlandı. İşte tam liste..
  Son Dakika |  Ercan Kolçak'ın kız arkadaşı tutuklandı
  Son Dakika |  Tapu Personeli asılsız yorumlar hakkında suç duyurusunda bulundu
  Son Dakika |  Akçakoca Belediye Başkanı gözaltına alındı
27 Haziran 2026 Cumartesi
  1. Kdz.Ereğli

Elmatepe’de Posbıyık rüzgarı

 Yayınlanma : 03-03-2024 | 19 : 01 50
 Güncelleme : 03-03-2024 | 19 : 01 50
        

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı ve CHP Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık, her dönem büyük destek gördüğü Elmatepe halkıyla buluştu.

Coşkuyla karşılanan Başkan Posbıyık, Ereğli halkının hakkını sonuna kadar savunmaya devam edeceğini belirterek; “Demirçelik’indumanını Elmatepe soluyor ama Elmatepe’nin, Ereğli’nin uşağını demirçelike almıyorlar. Karabük’ten Kırıkkale’den alıyorlar. Kimsenin sesi çıkmıyor bir tek ben bas bas bağırıyorum. Ben Ereğli halkının haklarını sonuna kadar savunurum” dedi.

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı ve CHP Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık, her seçim döneminde büyük destek gördüğü Elmatepe’lilerle seçim ofisinin açılışında bir araya geldi.

Mahalle Muhtarı Yüksel Erkez tarafından çiçeklerle karşılanan Başkan Posbıyık, kendisini dinleme gelen mahalle sakinlerini tek tek selamladı, gösterilen ilgi ve sevgiye teşekkür etti.

“ELMATEPE BENİM MAHALLEM”

Başkan Posbıyık Elmatepe’de şu açıklamaları yaptı:

Elmatepeliler her seçimde böylesiniz, beni mutlu ediyorsunuz. Allah sizden razı olsun. Burada bazı eksiklikler var onları tamamlayacağız. MesalaDoruk’tan gelen yolu yapacağız. Asfalt yaptım ama eksikliğim var, onlarda tamamlanacak.  Eksiklikleri biliyorum, benim dostlarım, arkadaşlarım var. Onlarda bana iletiyorlar zaten. Elmatepe benim mahallem. Yıllardan bu yana Elmatepe hep sevgisini bana gösterdi.

-BELEDİYECİLİK LİDER İŞİ, TECRÜBE İŞİ-

Adaylığını koyan arkadaşlar benim arkadaşlarım, hepsi iyi insan. İbrahim Sezer benim dostum, görüşüyoruz. İyi bir insan. Ancak iyi insan olmak yeterli değil ki. Disiplinli olmak lazım. Lider olmak lazım. Halka dokunmak lazım. Derdiyle dertlenmek lazım.  Vallahi, billahi bir kaza olursa 2014’deki Hüseyin Uysal dönemini yaşarsınız., Ereğli’nin dumanını atarlar. Hüseyin Uysal kötü bir adam mı. Hayır, iyi insandı. Benim doktorumdu.  Amaü iyi olmak yeterli değil. Lider olmak lazım. Sesi çıktığında ortalığı inletmesi lazım, yere bastığında ortalığın titremesi lazım. Benim 4 defa dom domkurşunuyla arabamı kurşunladılar, evimi kurşunladılar. Niye çıkar grupları. İmza attırıp köşeyi dönecekler. 2014’de olmadı mı bunlar. Dünya kadar operasyon yaptılar. Köşeyi dönen çıkar grupları döndü, Hüseyin Uysal’da  şimdi mahkemelerle boğuşuyor.  Onun için herkesin dikkatli olması lazım. Belediyecilik apayrı bir iş. Ben bu defa son dönemim. Tek derdim yapmak istediğim projelerim var. Kalıcı eserler bırakmayı hedefliyorum. Amacım ‘Allah razı olsun, iyi bir adamdı’ desinler.

-EREĞLİ UŞAĞINI DEMİRÇELİK’E ALMIYORLAR-

Ereğli’de işsizlik var. Burası Türkiye’nin en güzel kenti.  Doğasıyla, ormanıyla, deniziyle en güzel kentlerden biri. Sanayisiyle en önde olan kent.  Ama çocuklarımız hala Tuzla’da, Bursa’da, İstanbul’da koloniler kurmuşlar, yavukluları burada onlardan ayrı çalışıyorlar. Demir çelik’e imtihana giriyorlar, Ereğli uşağı becerememiş diyorlar, demek ki Ereğli uşağının kafası çalışmıyor demek istiyorlar. Karabük’ten, Kırıkkale’den geliyorlar, onlar işe giriyorlar. Dumanını Elmatepe soluyor, ama Elmatepe’nin uşağı işe giremiyor. Neden?ÇünküEreğli’de yaşayan insanlar, ben, sizler sessiz, sakin, ensesine vur, lokmasını al, demokratik haklarını alamayan, itiraz etmeyen, hiçbir ses çıkmayan insanlar.  Ne sivil toplum örgütlerinden, ne siyasi partilerden ses çıkıyor. Bir tek ben ses çıkartıyorum bana da hemen ‘Posbıyık kavgacı’ diyorlar. Ben yumruk atmasını bilmem, silah taşımam. Ben Ereğli halkı için bağırıyorum. Sizin haklarınızı savunuyorum. 89 yılından itibaren Ereğli İl olsun diye bas bas bağırıyorum. Ereğli uşağı Erdemir’egiremiyor diye bağırıyorum. Bunun adı kavgaysa Ereğli halkının hakkını sonuna kadar savunacağım. Ereğli’yi tekrar kötü günlere döndürmemek için hep beraber hareket etmemiz lazım.”

CHP İlçe Başkanı Ali Kocamanoğlu’da yaptığı konuşmada 1 Nisan sabahı tekrar baharlı günler yaşayacaklarını söyledi. Başkan Posbıyık, eşi Neriman Posbıyık ve diğer katılımcılarla seçim ofisinin açılışını yaptı.


Haber : 

ETİKETLER : Yazdır

  • Halil posbıyık
  • elmatepe
  • rüzgar

  Yorumlar

Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

 Yorumlar ( 1 )

Meziyet engin uzun
3 yıl önce

Elmatepe mahallesinin girişindeki kahvehanelerin kaldırılmasını istiyoruz . Mahallenin girişindeki bu kahvehaneyi hangi parti adayı kaldırırsa oyumuz ona …Sağ partiye oy vermedim inanın mahalle girişindeki bu kahvehane bu çizgimden vazgeçmeme sebep olmasını istemem… Sayın başkanımızdan ricam birde Lgs ve YKS sınav günü sabahı halk otobüsleri sınava gircem öğrencilere ücretsiz olsun.Kadın sığınma evi ve Aş evininde açıl aşı gerektiğine inanıyorum.

 Beğen

  • s.
  • 1
Kdz.Ereğlide bir ilk.. Tıbbi onkolog atanıyor
Kdz.Ereğli’de bir ilk.. Tıbbi onkolog atanıyor
Kdz.Ereğlide karne sevincine anlam katan ziyaret
Kdz.Ereğli’de karne sevincine anlam katan ziyaret
Kdz.Ereğli sahilindeki çadır ve barakalar yıkıldı
Kdz.Ereğli sahilindeki çadır ve barakalar yıkıldı
Kdz. Ereğlide 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sona Erdi
Kdz. Ereğli’de 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sona Erdi
Sendika Başkanı Şahin Ören vefat etti
Sendika Başkanı Şahin Ören vefat etti

 Haber Yorumları


  • Baba
    Sonunda biri çıktı araştırılsın
  • Sebahattin ozarslan
    Kamuoyuna duyurulur okullarda toplum yararına çalışanları acilen araştırılsın fazlaliklari. Eksik okullara dağıtılan örnek. Gazi ilkokulu... DEVAMI
  • Sebahattin ozarslan
    Biz emekliler 25 milyar maaşının var kiralar 30 milyar ulaşım su çok pahalı. Elmatwpe pazar yolunda dinlenme oturaklari çok eksik. Bakimsiz.... DEVAMI
  • Erhan dağhan
    Bence ertuğrul sağlam olsun güzel işler yapacağından eminim
  • Arslan
    Haber inşallah doğrudur, bu mahalle insanı çok sıkıntı çekti, mahalle şuan yaşanmaz halde
  • Sebahattin ozarslan
    Mhp. Camiamıza hayırlı olsun kez ereğlisi sandık ortalaması. 78 iken 2018 be 19. Ortalama 6. Sorulması lazım değilmi kolay gelsin sayın... DEVAMI
  • H BAKİ YÜKSEL
    CHP GNL BŞK KEMAL KILIÇDAROĞLU HAK HUKUK ADALET CHP
  • Çilek Kentli
    Şu Gümeli'ye de 50 yıldır asfalt bekliyoruz. Bitsin şu hasret artık :/
  • Kdz ereğli
    Satıyorlar ne diye verelim kanı?
  • Serhat
    Gösteriş güzel ya yeni binaların önüne dökmekle ne alakası var onlarca mahalle arası caddeler de sanki mayın patlatılmış gibi duruyor san... DEVAMI
  • Bize Ulaşın
  • Künye
  • Reklam
Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler

© yeniufuk.com.tr

 Künye - iletişim
 

Mobil uygulamayı indirmek için tıklayınız


  Müftü Mahallesi Ateş Ahmet Sokak Cerrahoğlu İşmerkezi Kat:5 no:2
Kdz.Ereğli/Zonguldak
  03723121008
  eregliyeniufuk@gmail.com
 
İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
Detay