Kdz.Ereğli’de karne sevincine anlam katan ziyaret
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte Kdz. Ereğli’de binlerce öğrenci karne heyecanı yaşadı.
Bu eğitim-öğretim yılında ilçede 2.180 öğrenci 4. sınıfı tamamlayarak ortaokula, 2.282 öğrenci 8. sınıfı tamamlayarak ortaöğretime, 2.370 öğrenci ise 12. sınıftan mezun olarak yeni bir eğitim ve yaşam dönemine adım attı.
Karne gününün en anlamlı anlarından biri ise evde eğitim hizmetinden yararlanan öğrencimiz Sümeyye Arabacı için gerçekleştirilen ziyaret oldu. Kdz. Ereğli Kaymakamı Fatih Yılmaz, İlçe Millî Eğitim Müdür Vekili Gökhan Şen ve ilçe protokolü, öğrencimizi evinde ziyaret ederek karnesini takdim etti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette öğrencimizin karne heyecanı paylaşılırken, ailesiyle de yakından ilgilenildi. Kaymakam Fatih Yılmaz, gösterdiği azim ve başarı dolayısıyla öğrencimizi tebrik ederek yaz tatilini sağlıklı, huzurlu ve verimli geçirmesi temennisinde bulundu. İlçe Millî Eğitim Müdür Vekili Gökhan Şen de evde eğitim hizmetlerinin her öğrencinin eğitim hakkına erişimini sağlamak adına büyük önem taşıdığını belirterek, öğrencimize eğitim hayatında başarılar diledi.
Evde eğitim hizmeti, sağlık sorunları nedeniyle örgün eğitime devam edemeyen öğrencilerimizin eğitim haklarından kesintisiz şekilde yararlanmasını sağlarken, devletimizin her öğrencinin yanında olduğunun en anlamlı göstergelerinden biri olmayı sürdürüyor. Öğrencilerimizin akademik gelişimlerinin yanı sıra moral ve motivasyonlarının desteklenmesine yönelik çalışmalar da titizlikle yürütülüyor.
2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte öğrencilerimiz, öğretmenlerimiz ve velilerimiz yoğun emek ve özveriyle geçen bir dönemi geride bıraktı. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın yetişmesinde büyük fedakârlık gösteren öğretmenlerimize ve her zaman desteklerini esirgemeyen velilerimize teşekkür ediyor, eğitim camiamızın tüm paydaşlarını kutluyoruz.
Karne alan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor; yaz tatilini dinlenerek, kitap okuyarak, kültürel, sanatsal ve sportif faaliyetlere zaman ayırarak en verimli şekilde değerlendirmelerini diliyoruz.
Tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili temenni ediyor; yeni eğitim-öğretim yılında başarı, umut ve heyecanla yeniden buluşmayı diliyoruz.
Haber :
ETİKETLER : Yazdır























