Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler
 
logo
  •  
    •  » TEKNOLOJİ
    •  » MEDYA
    •  » FOTO GALERİ
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » TÜM HABERLER
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV ARAMA
    •  » HABER ARA
    •  » SEKTÖR
    •  » KÜNYE
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • GÜLÜÇ
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • POLİTİKA
  • MAGAZİN
  • YAŞAM
  • DÜNYA
  Son Dakika |  Kdz.Ereğli Özel Anadolu Hastanesi’nin Gemi Adamı Sağlık Raporu düzenleme yetkisi iptal edildi
  Son Dakika |  Kaymakam Fatih Yılmaz el attı. Kıyıcak'ta sorun çözüldü.
  Son Dakika |  Zonguldak’a atanan ve görev yeri değişen hakim ve savcılar belirlendi
  Son Dakika |  Son Dakika… MHP Zonguldak İl Başkanı görevden alındı
  Son Dakika |  TTK’da kura çekimi sonuçlandı. İşte tam liste..
  Son Dakika |  Ercan Kolçak'ın kız arkadaşı tutuklandı
  Son Dakika |  Tapu Personeli asılsız yorumlar hakkında suç duyurusunda bulundu
  Son Dakika |  Akçakoca Belediye Başkanı gözaltına alındı
  Son Dakika |  Devrim Dural’dan Kılıçdaroğlu’na “Sende utanma yok mu?”
  Son Dakika |  CHP'ye kayyım: Mutlak butlan kararı çıktı, Kılıçdaroğlu'nun partinin başına geçmesine karar verildi
23 Haziran 2026 Salı
  1. Kdz.Ereğli

Binlerce Ereğlili tarihi zafer için yürüdü!..

 Yayınlanma : 20-05-2019 | 12 : 58 15
 Güncelleme : 20-05-2019 | 12 : 58 15
Haber Görseli
        

Başkan Posbıyık; “Muhteşemsin Aşkım Ereğli”

Kdz.Ereğli’de, Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkarak başlattığı milli mücadelenin 100. Yılı coşkuyla kutlandı. Binlerce kişi, Ata’ya özlem yürüyüşünün ardından hep bir ağızdan Gençliğe Hitabeyi okudu ardından İrem Derici konseriyle coştu. Ereğli’ye yakışan kutlamalar için Başkan Posbıyık; “Muhteşemsin Aşkım Ereğli” dedi.

Büyük önder Mustafa Kemal Atatürk’ün 19 Mayıs 1919’da Samsun’a çıkarak başlattığı milli mücadelenin 100. Yılı, Kdz.Ereğli’de muhteşem bir katılımla gerçekleştirilen Ata’ya özlem yürüyüşü ve İren Derici konseriyle kutlandı.

Kdz.Ereğli Belediyesi’nin organizasyonunda, ilk olarak Bağlık Karakolu önünden Anıt önüne kadar kortej gerçekleştirildi. 7’den 70’e binlerce Kdz.Ereğli’li ellerinde Türk bayrakları ve Atatürk posterleriyle Bağlık Karakolu önünde toplandı. Kdz.Ereğli Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu ve eşi, Garnizon Komutanı Tuğamiral Cemal Özden Yazıcıoğlu ve eşi, Belediye Başkanı Halil Posbıyık ve eşi Neriman Posbıyık ile siyasi parti ilçe başkanları ve STK’lardan oluşan protokol, kortejin önünde Ted Koleji bandosu eşliğinde vatandaşlarla birlikte yürüyüşe geçti.

Ata’ya duydukları özlem ve sevgiyi sloganlara yansıtan Kdz.Ereğli’ler, 100 metre uzunluğundaki Atatürk ve Türk Bayrağı eşliğinde Atatürk Anıtı önüne kadar yürüyerek burada hep bir ağızdan Atatürk’ün Gençliğe Hitabesini okudular.

POSBIYIK: GENÇLERİMİZ, ULUSUMUZUN GÜVENCESİ OLACAKTIR

Kdz.Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, binlerce vatandaşa katılımları için teşekkür ederek; “Kdz.Ereğli, bugün muhteşem bir kalabalık ile gerçekleştirdiğimiz 100. Yıl Yürüyüşü ile ülkesinin bağımsız bütünlüğüne sahip çıktığını bir kez daha göstermiştir. Türk Milletinin yeniden şahlanışının timsali olan 19 Mayıslar, Türk Milleti var olduğu sürece büyük bir coşku ile kutlanacaktır. Ülkemizin onur ve gurur kaynağı olan gençlerimiz ise her zaman ulusumuzun güvencesi olacaktır. Binlerce şehit vererek, sıkıntı ve yokluklar içinde, büyük özverilerle kurulan Türkiye Cumhuriyeti bizlere ve gençlere emanettir. Bu değerli emaneti yaşatmak ve sonsuza kadar korumak, gelecek kuşaklara en iyi şekilde aktarmak, en başta gelen görev ve sorumluluğumuzdur. Ülkemizi, Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk`ün gösterdiği çağdaş medeniyet seviyesine ancak ve ancak gençler taşıyacaktır. Mustafa Kemal Atatürk'ün 'Benim doğum günüm' diyerek Türk gençlerine armağan ettiği 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nı en içten duygularımla kutluyorum” dedi.

Başkan Posbıyık’ın konuşmasının ardından 1919 adet balon gökyüzüne bırakıldı.

İREM DERİCİ COŞTURDU

Büyük 100. Yıl yürüyüşünün ardından Atatürk anıtında İrem Derici sahne aldı. Binlerce Ereğli’liyi birbirinden güzel şarkılarıyla 2 saat coşturan İrem Derici, gördüğü kalabalık ve sevgi karşısında; “Her canlı bir gün mutlaka ölecektir. İnşallah tüm sanatçılar da, Ereğli sahnesine çıkmadan ölmezler. Bugün ben çok mutluyum” dedi.

Konserin sonunda başkan Posbıyık ve eşi Neriman Posbıyık, İrem Derici’ye sepette Osmanlı Çileği ve Elpek Bezi takdim ederken, yaptıkları esprilerle vatandaşları güldürdüler.

Başkan Halil Posbıyık, hediye takdiminin ardından Ereğli’lilere müjde vererek; “21. Sevgi, Barış, Dostluk Festivalimizin tarihini açıklıyorum 5-6-7 Temmuz tarihinde festivalimizi gerçekleştireceğiz” dedi.

Ereğli’deki 100. Yıl kutlamaları havai fişek gösterileriyle sona erdi.


Haber : 

ETİKETLER : Yazdır

  • Kdz.Ereğli
  • konser
  • irem derici
  • 19 mayıs

  Yorumlar

Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

 Yorumlar ( 0 )

Henüz bir yorum yapılmamış
Gülüç Beldesine dev hizmet.. Milletvekili Bozkurt açıkladı
Gülüç Beldesine dev hizmet.. Milletvekili Bozkurt açıkladı
Aydınlar Köyü Salı Deresine 3,5 km taşkın koruma duvarı yapılacak
Aydınlar Köyü Salı Deresine 3,5 km taşkın koruma duvarı yapılacak
Türkiyenin çeliği Erdemir 61 yaşında…
Türkiye’nin çeliği Erdemir 61 yaşında…
Kdz.Ereğli Özel Anadolu Hastanesinin Gemi Adamı Sağlık Raporu düzenleme yetkisi iptal edildi
Kdz.Ereğli Özel Anadolu Hastanesi’nin Gemi Adamı Sağlık Raporu düzenleme yetkisi iptal edildi
Karadeniz Ereğliye bağlı Artıklar Köyü, eğitim alanındaki başarılarına bir yenisini daha ekledi.
Karadeniz Ereğli’ye bağlı Artıklar Köyü, eğitim alanındaki başarılarına bir yenisini daha ekledi.

 Haber Yorumları


  • Erhan dağhan
    Bence ertuğrul sağlam olsun güzel işler yapacağından eminim
  • Arslan
    Haber inşallah doğrudur, bu mahalle insanı çok sıkıntı çekti, mahalle şuan yaşanmaz halde
  • Sebahattin ozarslan
    Mhp. Camiamıza hayırlı olsun kez ereğlisi sandık ortalaması. 78 iken 2018 be 19. Ortalama 6. Sorulması lazım değilmi kolay gelsin sayın... DEVAMI
  • H BAKİ YÜKSEL
    CHP GNL BŞK KEMAL KILIÇDAROĞLU HAK HUKUK ADALET CHP
  • Çilek Kentli
    Şu Gümeli'ye de 50 yıldır asfalt bekliyoruz. Bitsin şu hasret artık :/
  • Kdz ereğli
    Satıyorlar ne diye verelim kanı?
  • Serhat
    Gösteriş güzel ya yeni binaların önüne dökmekle ne alakası var onlarca mahalle arası caddeler de sanki mayın patlatılmış gibi duruyor san... DEVAMI
  • Huriye akın
    Emeğinize sağlık muhteşem görünüyor ????
  • Erhan dağhan
    Denizcsn kardeşim hayırlı olsun çalışmarında başarılar dilerim
  • Erhan dağhan
    Bukuryeler çokkonturolsüz gidiyorlar denetleme yok polis bunlara nefes aldırmamalı ehliyetlerinesüresis el koymalı yoksa bunların önüne geçe... DEVAMI
  • Bize Ulaşın
  • Künye
  • Reklam
Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler

© yeniufuk.com.tr

 Künye - iletişim
 

Mobil uygulamayı indirmek için tıklayınız


  Müftü Mahallesi Ateş Ahmet Sokak Cerrahoğlu İşmerkezi Kat:5 no:2
Kdz.Ereğli/Zonguldak
  03723121008
  eregliyeniufuk@gmail.com
 
İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
Detay