Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler
 
logo
  •  
    •  » TEKNOLOJİ
    •  » MEDYA
    •  » FOTO GALERİ
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » TÜM HABERLER
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV ARAMA
    •  » HABER ARA
    •  » SEKTÖR
    •  » KÜNYE
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • GÜLÜÇ
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • POLİTİKA
  • MAGAZİN
  • YAŞAM
  • DÜNYA
  Son Dakika |  Kaymakam Yılmaz: “Trafik komisyonu konuyu yeniden ele alacak”
  Son Dakika |  Echomar Hastanesi’nde yaşanan tedavi süreci mercek altında
  Son Dakika |  Kdz.Ereğli Özel Anadolu Hastanesi’nin Gemi Adamı Sağlık Raporu düzenleme yetkisi iptal edildi
  Son Dakika |  Kaymakam Fatih Yılmaz el attı. Kıyıcak'ta sorun çözüldü.
  Son Dakika |  Zonguldak’a atanan ve görev yeri değişen hakim ve savcılar belirlendi
  Son Dakika |  Son Dakika… MHP Zonguldak İl Başkanı görevden alındı
  Son Dakika |  TTK’da kura çekimi sonuçlandı. İşte tam liste..
  Son Dakika |  Ercan Kolçak'ın kız arkadaşı tutuklandı
  Son Dakika |  Tapu Personeli asılsız yorumlar hakkında suç duyurusunda bulundu
  Son Dakika |  Akçakoca Belediye Başkanı gözaltına alındı
27 Haziran 2026 Cumartesi
  1. Kdz.Ereğli

“Ben gizli eller derken Saffet Bozkurt neden alınıyor?”

 Yayınlanma : 06-06-2024 | 13 : 59 14
 Güncelleme : 06-06-2024 | 13 : 59 14
        

Kdz.Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt’a cevap verdi

 

Kdz. Ereğli Belediye meclis toplantısında AKP Milletvekili Saffet Bozkurt’un açıklamalarına cevap veren Belediye Başkanı Halil Posbıyık, “Ben seni hemşerim diye kolluyorum. Sen bana çatıyorsun. Ben senin neyinden prim yapacağım? Sen Kaymakamlık binasını mıyaptın. Emniyet Müdürlüğü’ne bir tane bina mı yaptın. Ereğli – Devrek yolunu mu yaptın. Çevre yolunu mu yaptın. Kepez yolunda ölümlü kazalar oluyor ben bundan mı prim alacam. Ereğli’de kasırga oldu sahilde, plajda,mezarlıkta, 200 milyonluk hasar var, 7 trilyon İç İşleri’nden aldım sen bir lira yardım getirdin mi? Devlet Hastanesi’nde anjiyo yapamıyorlar. Hala kalp hastalarına bakamıyorlar, doktor kadroları eksik, millet sırada bekliyor. Ondan mı prim yapacağım, senin prim yapacak neyin var. Ben gizli eller Özel Endüstri bölgesini buraya getirmeye çalışıyor. Gizli eller Erdemir’e vergi ödettirmiyor bize. Gizli eller bizi hep mahkemeye verdirtiyor diyorum. Ben gizli eller derken niye alınıp hemen ortaya çıkıp cevap veriyorsun suçlular gibi?” dedi.

Haziran ayı belediye meclis toplantısı ikinci oturumunda konuşan Belediye Başkanı Halil Posbıyık, AKP Milletvekili Saffet Bozkurt’un açıklamalarına cevap verdi.

Başkan Posbıyık şunları söyledi:

“BANA ÇATIYOR CEVAP VERMİYORUM..”

“Ben Sayın milletvekilini çok severim. Arkadaşımdır. Saffet Bozkurt’tan bahsediyorum. Dürüst bir arkadaştır eskiden beri birlikteliğimiz var. Hep ona söylüyorum kavga etmeyle gerek yok. O bana çatıyor ben cevap vermiyorum.

Geçenlerde Mehmet Akif’in Anmasına gittiğimizde söyledim. ‘Çatıp duruyorsun benim çenem bir açılırsa durduramazsın’ dedim. Sarıldı bana aman yok başkanım falan dedi. Yok Kale Tepe’yi ben aldım diyor yok bilmem ne. Bunu ben yaptım. Kale Tepe’nin sen yerini bilmezsin, Osman Tepe’yi bilirsin sen Kale Tepe’yi nereden bileceksin. Bana yine dün vurmuş. ‘2010 yılında Kdz. Ereğli Belediyesi’nin mahallesi olan Ören’e 14 yıldır imar sorununu çözemediği için doğalgaz verilemedi’ diyor. 14 Yıldırİmar durumu çözülemedi diyorsun. Sen bu işlerden anlamıyorsun ki orada hala imar sorunu çözülmedi. Çünkü araziler birbirine geçmiş. Birinin tapusunu ötekinin arsasında, çarpık yapılaşma sonuna kadar yapılmış. Hala imar sorununu çözemedik ki. Kadastrol çalışma yaptık. 14 yıldır kadastro hakkından geçebilir diyor. Durmadan engelliyorlar, Kimseyi suçlamıyorum gizli bir el engelliyor. ‘Konuyla ilgili olarak geçtiğimiz hafta Kazancı Holding Başkanı Celal Kazancı ve CEO suyla ben konuştum’ diyor onu biliyorum onlarla görüşüyorsun.

-SİZİN YAPAMADIKLARINIZDAN MI PRİM KAZANICAM-

‘Konunun çözümü için söz aldım. Aynı gün Mahalle muhtarımız İsmail Sever’i arayarak müjdeyi kendisine verdim. Görünen o ki Sayın Posbıyık her zaman oldu gibi yine bizlerin yaptıkları üzerinden prim yapmaya çalışıyor’ diyor. Ya Milletvekilim ben senin üzerinden nasıl prim yapayım. Ben seni hemşerim diye kolluyorum. Sen Kaymakamlık binasını yapamadın. Onun için mi prim yapacağımsenden. Emniyet Müdürlüğü’ne bir tane bina yapamadın onun için mi prim alacağım senden.Ereğli – Devrek yolunu yapamadın onun için mi, Çevre yolunu yapamadın, Kepez Yolunda ölümlü kazalar oluyor ben bundan mı prim alacam. Ereğli’de kasırga oldu sahil de plajda mezarlıkta 200 milyonluk hasar var 7 trilyon İç İşlerinden aldım senden bir lira yardım getirmedin. Devlet Hastanesinde anjiyo yapamıyorlar. Hala kalp hastalarına bakamıyorlar, doktor kadroları eksik,millet sırada bekliyor. Ondan mı prim yapacağım,senin prim yapacak neyin var.

-EREĞLİ’DE YAPTIĞIN NE VAR!-

Yaptığın ne var Ereğli’ye. Ankara’da geziyorsun Özel teşebbüsler için Ereğli’dekilerin makam makamdolaşıp onları yapmaya çalışıyorsun, onları da biliyorum. Ama ben seni seviyorum niye benim üzerime geliyorsun. Kibirli olmana rağmen seni seviyorum ama sen benim üzerime geliyorsun.  Kavga edeceksen kavga edelim ben kavga etmekten bugüne kadar hiç kaçmadım. Ne güzel vekil oldun devam ediyorsun. Biz de sana bir çokkonuda yardım ediyoruz. Seçimler 2 yıl sonrada da olabilir ağabeycüğüm bana niye kızıyon ya. Sana saygı gösteriyorum.

‘Kimse bizlerin hizmetlerin üzerinden prim yapmaya çalışmasın 14 yıldır belediye başkanı olanlar’ demiş. Ben 14 yıldır belediye başkanı değilim devlet 6 tane mazbata vermiş. 6x5 çarp kaç yıldır başkanım görürsün. Bunlar ayıp şeyler ya yakışmaz. Yazıktır ya. Ereğli’ye yazıktır. Bir yere hemşerimiz geldi dedik. İdare ediyorum falan ama basın önünde bana saldırıyor. Buraya kadastro yaptım ben. Buraya gelecek getirtmiyorsun bir gizli eller getirtmiyor ama Kandilli’ye bir anda getirdiniz. Sen getirdin biliyorum ama Kandilli’de ne yapacaksınız şimdi imar planınız yok. Ordası için yine bana gelip soracaksınız ben yardımcı olacağım size. Burada tecrübeli, bilgili,hayatını belediyeciliğe vermiş, duayen başkan var. Bütün belediyeler bana gelip soruyor. Benden yararlansana bana niye çatıyorsun. Bana düne kadar değnekle geziyor, ayakta duramıyor, bitti, yaşlı, diyordunuz. Şimdi bana çatıyorsunuz hem bana yaşlı diyorsunuz hem çatıyorsunuz. Ayıp ayıp.

-GİZLİ ELLER ÖZEL ENDÜSTRİ BÖLGESİ İÇİN UĞRAŞIYOR..-

Sen değil senin sülalen çatsın bana netice alamazsınız. Efendi olursanız efendice geçiniriz. Fabrikaya durmadan adam giriyor kim sokuyor bu adamları. Bilmiyormuyuz, aptal mı sanıyorsunuz bizi. Mühendisler giriyor kim sokuyor.  Bilmiyor muyuz? Ereğli’deki gençler giremiyor, taşeronlarındurumunu giremiyor 20 senedir kadroya almadınız niye bunlarla uğraşmıyorsun. Gelmiş bana Ören’de gazdan bahsediyor. Bizim havaya ihtiyacımız yok. Ben sana bir şey demiyorum ama bir takım gizli eller durdurdu orayı. Ören’de 1. Parti olduğumuz için durdurdu. Gizli eller Özel Endüstri bölgesini buraya getirmeye çalışıyor. Gizli eller Erdemir’e vergi ödettirmiyor bize. Gizli eller bizi hep mahkemeye verdirtiyor. Ben gizli eller diyorum. Niye alınıp hemen ortaya çıkıp cevap veriyorsun suçlular gibi.Bugünlük bu kadar.”

 


Haber : 

ETİKETLER : Yazdır

  • Halil posbıyık
  • saffet bozkurt
  • cevap

  Yorumlar

Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

 Yorumlar ( 0 )

Henüz bir yorum yapılmamış
Kdz.Ereğlide bir ilk.. Tıbbi onkolog atanıyor
Kdz.Ereğli’de bir ilk.. Tıbbi onkolog atanıyor
Kdz.Ereğlide karne sevincine anlam katan ziyaret
Kdz.Ereğli’de karne sevincine anlam katan ziyaret
Kdz.Ereğli sahilindeki çadır ve barakalar yıkıldı
Kdz.Ereğli sahilindeki çadır ve barakalar yıkıldı
Kdz. Ereğlide 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sona Erdi
Kdz. Ereğli’de 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sona Erdi
Sendika Başkanı Şahin Ören vefat etti
Sendika Başkanı Şahin Ören vefat etti

 Haber Yorumları


  • Baba
    Sonunda biri çıktı araştırılsın
  • Sebahattin ozarslan
    Kamuoyuna duyurulur okullarda toplum yararına çalışanları acilen araştırılsın fazlaliklari. Eksik okullara dağıtılan örnek. Gazi ilkokulu... DEVAMI
  • Sebahattin ozarslan
    Biz emekliler 25 milyar maaşının var kiralar 30 milyar ulaşım su çok pahalı. Elmatwpe pazar yolunda dinlenme oturaklari çok eksik. Bakimsiz.... DEVAMI
  • Erhan dağhan
    Bence ertuğrul sağlam olsun güzel işler yapacağından eminim
  • Arslan
    Haber inşallah doğrudur, bu mahalle insanı çok sıkıntı çekti, mahalle şuan yaşanmaz halde
  • Sebahattin ozarslan
    Mhp. Camiamıza hayırlı olsun kez ereğlisi sandık ortalaması. 78 iken 2018 be 19. Ortalama 6. Sorulması lazım değilmi kolay gelsin sayın... DEVAMI
  • H BAKİ YÜKSEL
    CHP GNL BŞK KEMAL KILIÇDAROĞLU HAK HUKUK ADALET CHP
  • Çilek Kentli
    Şu Gümeli'ye de 50 yıldır asfalt bekliyoruz. Bitsin şu hasret artık :/
  • Kdz ereğli
    Satıyorlar ne diye verelim kanı?
  • Serhat
    Gösteriş güzel ya yeni binaların önüne dökmekle ne alakası var onlarca mahalle arası caddeler de sanki mayın patlatılmış gibi duruyor san... DEVAMI
  • Bize Ulaşın
  • Künye
  • Reklam
Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler

© yeniufuk.com.tr

 Künye - iletişim
 

Mobil uygulamayı indirmek için tıklayınız


  Müftü Mahallesi Ateş Ahmet Sokak Cerrahoğlu İşmerkezi Kat:5 no:2
Kdz.Ereğli/Zonguldak
  03723121008
  eregliyeniufuk@gmail.com
 
İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
Detay