Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler
 
logo
  •  
    •  » TEKNOLOJİ
    •  » MEDYA
    •  » FOTO GALERİ
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » TÜM HABERLER
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV ARAMA
    •  » HABER ARA
    •  » SEKTÖR
    •  » KÜNYE
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • GÜLÜÇ
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • POLİTİKA
  • MAGAZİN
  • YAŞAM
  • DÜNYA
  Son Dakika |  Zonguldak’a atanan ve görev yeri değişen hakim ve savcılar belirlendi
  Son Dakika |  Son Dakika… MHP Zonguldak İl Başkanı görevden alındı
  Son Dakika |  TTK’da kura çekimi sonuçlandı. İşte tam liste..
  Son Dakika |  Ercan Kolçak'ın kız arkadaşı tutuklandı
  Son Dakika |  Tapu Personeli asılsız yorumlar hakkında suç duyurusunda bulundu
  Son Dakika |  Akçakoca Belediye Başkanı gözaltına alındı
  Son Dakika |  Devrim Dural’dan Kılıçdaroğlu’na “Sende utanma yok mu?”
  Son Dakika |  CHP'ye kayyım: Mutlak butlan kararı çıktı, Kılıçdaroğlu'nun partinin başına geçmesine karar verildi
  Son Dakika |  Futbolcu Örentepe Kdz.Ereğli Belediyespor yönetimine ateş püskürdü
  Son Dakika |  Kıyıcak’ta sabır taştı: Mahalleli kamyonlara yolu kapattı
16 Haziran 2026 Salı
  1. Gündem

Muğla'da imzalar 'sağlık' için atıldı

 Yayınlanma : 31-12-2024 | 17 : 55 01
 Güncelleme : 31-12-2024 | 17 : 55 01
Haber Görseli
        

Muğla Büyükşehir Belediyesi, personelinin sağlığı için önemli bir protokole imza attı.

MUĞLA (İGFA) - İl genelinde bulunan 9 sağlık kuruluşu ile Muğla Büyükşehir Belediyesi arasında çalışanların ve ailelerinin sağlık hizmetlerine daha kolay ve uygun koşullarda erişebilmesi amacıyla protokol imzalandı.

Protokol kapsamında belediye personeli, eşleri ve çocukları muayene, tetkik ve tedavi hizmetlerinden yüzde 10 ila yüzde 45 oranında indirimli olarak faydalanabilecek. Fethiye'den Bodrum'a anlaşmalı sağlık kuruluşlarından indirimli olarak yararlanacak personeller ve aileleri hem sağlık harcamalarında tasarruf edecek hem de kaliteli sağlık hizmetlerine daha kolay erişim sağlayabilecek.

Genel Sekreter Tayfun Yılmaz, "Çalışanlarımızın Şartlarını İyileştiriyoruz"

Protokol imza töreninde konuşan Muğla Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Tayfun Yılmaz, bu anlaşmanın belediye çalışanları için büyük önem taşıdığını vurgulayarak, şunları söyledi, "Bugün personelimiz için önemli bir protokol daha imzaladık. Başkanımız Ahmet Aras, çalışanlarımızın şartlarının iyileştirilmesi konusunda hassasiyet gösteriyor. Biz de bu konuda yeni çalışmalara imza atıyoruz. Bu protokolde yer alan hastane yetkilileri ve çalışanlarına teşekkür ediyorum."


Haber : İGFA

ETİKETLER : Yazdır

      Yorumlar

    Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

     Yorumlar ( 0 )

    Henüz bir yorum yapılmamış
    İzmite dev Opera ve Kültür Merkezi geliyor
    İzmit'e dev Opera ve Kültür Merkezi geliyor
    İzmirde okullarda aktif yaşam eğitimi
    İzmir'de okullarda aktif yaşam eğitimi
    Motorlu kara taşıtlarında sert fren Mayısta yeni kayıtlar yüzde 24 geriledi
    Motorlu kara taşıtlarında sert fren! Mayıs'ta yeni kayıtlar yüzde 24 geriledi
    Bursa Nilüferde Kadın Oyunları Festivali Gözbağcı ile başladı
    Bursa Nilüfer'de Kadın Oyunları Festivali "Gözbağcı" ile başladı
    Keşanlı atlet Alper Elmastan OYAK 65. Yıl Koşusunda büyük başarı
    Keşanlı atlet Alper Elmas'tan OYAK 65. Yıl Koşusu'nda büyük başarı

     Haber Yorumları


    • Çilek Kentli
      Şu Gümeli'ye de 50 yıldır asfalt bekliyoruz. Bitsin şu hasret artık :/
    • Kdz ereğli
      Satıyorlar ne diye verelim kanı?
    • Serhat
      Gösteriş güzel ya yeni binaların önüne dökmekle ne alakası var onlarca mahalle arası caddeler de sanki mayın patlatılmış gibi duruyor san... DEVAMI
    • Huriye akın
      Emeğinize sağlık muhteşem görünüyor ????
    • Erhan dağhan
      Denizcsn kardeşim hayırlı olsun çalışmarında başarılar dilerim
    • Erhan dağhan
      Bukuryeler çokkonturolsüz gidiyorlar denetleme yok polis bunlara nefes aldırmamalı ehliyetlerinesüresis el koymalı yoksa bunların önüne geçe... DEVAMI
    • N..
      Kardeşim eline yüreğine sağlık. Boş tenekeden boş ses çıkar. Şuan yönetimde büyük bir çatlak var yakında kokusu çıkar. Kibir ve iş b... DEVAMI
    • Bandırmalı
      Tanısan ne yazar, tanımasan ne yazar, eskiden zurnanın son deliği vardı. Şimdikiler ona bile tutunamaz....
    • E.y.
      Rabbim mekanını cennet eylesin,Ailesine sabırlar versin????????
    • H BAKİ YÜKSEL
      ASIL UTANMA ÖZGÜR ÖZEL DE BERABER ÇALIŞTIĞI GENEL BŞK ARKASINDAN HANÇERLEDİ
    • Bize Ulaşın
    • Künye
    • Reklam
    Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler

    © yeniufuk.com.tr

     Künye - iletişim
     

    Mobil uygulamayı indirmek için tıklayınız


      Müftü Mahallesi Ateş Ahmet Sokak Cerrahoğlu İşmerkezi Kat:5 no:2
    Kdz.Ereğli/Zonguldak
      03723121008
      eregliyeniufuk@gmail.com
     
    İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
    Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
    Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
    Detay