Kdz. Ereğli’de 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sona Erdi
Kdz. Ereğli İlçe Millî Eğitim Müdürü Harun Akgül, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Akgül, yılı “emek, azim, başarı ve birbirinden kıymetli hatıralarla” tamamlamanın mutluluğunu yaşadıklarını belirtti.
Öğrencilere Tatil Tavsiyesi
Mesajında öğrencilere seslenen Akgül, bir yıl boyunca gösterilen gayret, sabır ve öğrenme azminin geleceğe atılmış en değerli adım olduğunu vurguladı. Öğrencilerin tatil dönemini dinlenerek, kitap okuyarak, kendilerini geliştirerek ve sevdikleriyle kaliteli zaman geçirerek değerlendirmelerini temenni etti.
Öğretmenlere Teşekkür
Değerli öğretmenlere de teşekkür eden İlçe Millî Eğitim Müdürü, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda çocukların akademik, sosyal ve ahlaki gelişimleri için gösterilen fedakârlık ve özverinin altını çizdi. “Geleceğimizi inşa eden en büyük gücümüz sizlersiniz” ifadelerini kullandı.
Velilere İş Birliği Vurgusu
Kıymetli velilere de eğitim sürecinde kurulan güçlü iş birliği için teşekkür eden Akgül, velilerin çocukların yanında durarak verdiği desteğin, eğitimin en önemli paydaşlarından biri olarak çok değerli olduğunu kaydetti.
“Hayırlı Olsun” Mesajı
Harun Akgül, 2025-2026 eğitim öğretim yılının ilçeye, ülkeye ve eğitim camiasına hayırlı sonuçlar getirmesini dileyerek, tüm öğrenci, öğretmen ve velilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili temennisinde bulundu.
Haber :