Kdz.Ereğli

Kdz. Ereğli’de 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sona Erdi

Kdz. Ereğli İlçe Millî Eğitim Müdürü Harun Akgül, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Abone Ol

Akgül, yılı “emek, azim, başarı ve birbirinden kıymetli hatıralarla” tamamlamanın mutluluğunu yaşadıklarını belirtti.  

Öğrencilere Tatil Tavsiyesi  

Mesajında öğrencilere seslenen Akgül, bir yıl boyunca gösterilen gayret, sabır ve öğrenme azminin geleceğe atılmış en değerli adım olduğunu vurguladı. Öğrencilerin tatil dönemini dinlenerek, kitap okuyarak, kendilerini geliştirerek ve sevdikleriyle kaliteli zaman geçirerek değerlendirmelerini temenni etti.  

Öğretmenlere Teşekkür  

Değerli öğretmenlere de teşekkür eden İlçe Millî Eğitim Müdürü, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda çocukların akademik, sosyal ve ahlaki gelişimleri için gösterilen fedakârlık ve özverinin altını çizdi. “Geleceğimizi inşa eden en büyük gücümüz sizlersiniz” ifadelerini kullandı.  

Velilere İş Birliği Vurgusu  

Kıymetli velilere de eğitim sürecinde kurulan güçlü iş birliği için teşekkür eden Akgül, velilerin çocukların yanında durarak verdiği desteğin, eğitimin en önemli paydaşlarından biri olarak çok değerli olduğunu kaydetti.  

Hayırlı Olsun” Mesajı  

Harun Akgül, 2025-2026 eğitim öğretim yılının ilçeye, ülkeye ve eğitim camiasına hayırlı sonuçlar getirmesini dileyerek, tüm öğrenci, öğretmen ve velilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili temennisinde bulundu.  


Haber : 

Abone Ol