Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler
 
logo
  •  
    •  » TEKNOLOJİ
    •  » MEDYA
    •  » FOTO GALERİ
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » TÜM HABERLER
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV ARAMA
    •  » HABER ARA
    •  » SEKTÖR
    •  » KÜNYE
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • GÜLÜÇ
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • POLİTİKA
  • MAGAZİN
  • YAŞAM
  • DÜNYA
  Son Dakika |  Echomar Hastanesi’nde yaşanan tedavi süreci mercek altında
  Son Dakika |  Kdz.Ereğli Özel Anadolu Hastanesi’nin Gemi Adamı Sağlık Raporu düzenleme yetkisi iptal edildi
  Son Dakika |  Kaymakam Fatih Yılmaz el attı. Kıyıcak'ta sorun çözüldü.
  Son Dakika |  Zonguldak’a atanan ve görev yeri değişen hakim ve savcılar belirlendi
  Son Dakika |  Son Dakika… MHP Zonguldak İl Başkanı görevden alındı
  Son Dakika |  TTK’da kura çekimi sonuçlandı. İşte tam liste..
  Son Dakika |  Ercan Kolçak'ın kız arkadaşı tutuklandı
  Son Dakika |  Tapu Personeli asılsız yorumlar hakkında suç duyurusunda bulundu
  Son Dakika |  Akçakoca Belediye Başkanı gözaltına alındı
  Son Dakika |  Devrim Dural’dan Kılıçdaroğlu’na “Sende utanma yok mu?”
25 Haziran 2026 Perşembe
  1. Gündem

Kayseri Kocasinan kendi enerjisini üretecek

 Yayınlanma : 25-06-2026 | 09 : 10 01
 Güncelleme : 25-06-2026 | 09 : 10 01
Haber Görseli
        

Kayseri Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, Kocasinan Belediyesi'nin tüm tesisleri, işletmeleri ve elektrikli araçlarının enerji ihtiyacını karşılayacak 104 bin metrekare alanda kurulan ve 6,4 megavat enerji üretecek Güneş Enerjisi Santrali'ndeki (GES) çalışmaları yerinde inceledi.

KAYSERİ (İGFA) - Çevreci ve sürdürülebilir belediyecilik vizyonunu dev bir yatırımla taçlandıracaklarını belirten Kayseri Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, Kocasinan'ın kendi enerjisini üreten öncü belediyelerden biri olacağını söyledi.

Cırgalan Mahallesi'nde çalışmaların son aşamaya geldiğine dikkat çeken Başkan Çolakbayrakdar, enerji üretiminin başlamasıyla birlikte belediyecilikte yeni bir dönemin kapılarının açılacağını ifade ederek, "Şu anda Kocasinan Belediyemizin Güneş Enerji Santrali'ndeyiz (GES). 6,4 megavatlık projemizin artık sonlarına yaklaştık. Temmuz ayının sonlarına doğru burada enerji üretimine başlamış olacağız. Burada elde edeceğimiz enerjiyle Kocasinan Belediyesi'nin ihtiyaç duyduğu tüm alanlardaki enerji ihtiyacını karşılamış olacağız. Burada üretilecek 6,4 megavatlık enerjinin tamamı Kocasinan Belediyesi'nin sosyal tesislerinde, Fen İşleri Atölyesi'nde, kırsal atölyelerde, Park ve Bahçeler Atölyesi'nde, agrega tesisinde ve bitüm tesisinde kullanılacak. Buradan elde edilen tasarruf, Kayseri halkına yeniden hizmet olarak geri dönecek." diye konuştu.

"Kocasinan artık yalnızca hizmet üreten değil, enerjisini de üreten bir şehir modeli ortaya koyuyor" diyen Başkan Çolakbayrakdar, sözlerini şöyle sürdürdü: "Bundan sonraki hedefimiz, araç filomuzu da temiz enerjiyle çalışan bir yapıya dönüştürmek. Yakıtını güneşten alan, çevresine duyarlı, tasarruf odaklı ve kendi kendine yeten bir belediye anlayışıyla yolumuza devam edeceğiz. Bu yatırımın sağlayacağı her tasarruf yeniden vatandaşımıza hizmet olarak dönecek."

GES yatırımından elde edilecek her tasarrufun yeniden vatandaşlara hizmet olarak döneceğini belirten Başkan Çolakbayrakdar, "Burada elde edeceğimiz ekonomik kazanım doğrudan Kayseri'ye ve hemşehrilerimize hizmet olarak yansıyacak. Daha güçlü Kocasinan, daha sürdürülebilir bir gelecek için çalışmayı sürdüreceğiz


Haber : İGFA

ETİKETLER : Yazdır

      Yorumlar

    Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

     Yorumlar ( 0 )

    Henüz bir yorum yapılmamış
    Mersinde muhtarlara yönelik sosyal etkinlikler sürüyor
    Mersin'de muhtarlara yönelik sosyal etkinlikler sürüyor
    İzmir Bornovada miniklerin belge heyecanı
    İzmir Bornova'da miniklerin belge heyecanı
    Antalya Muratpaşada yaz spor okulları hazırlığı
    Antalya Muratpaşa'da yaz spor okulları hazırlığı
    CHPli Keşan Belediye Başkanı AK Partiye katılıyor
    CHP'li Keşan Belediye Başkanı AK Parti'ye katılıyor
    Gemlik Kurtullu kadınlar Bursanın tarihi ve manevi mirasını keşfetti
    Gemlik Kurtullu kadınlar Bursa'nın tarihi ve manevi mirasını keşfetti

     Haber Yorumları


    • Sebahattin ozarslan
      Kamuoyuna duyurulur okullarda toplum yararına çalışanları acilen araştırılsın fazlaliklari. Eksik okullara dağıtılan örnek. Gazi ilkokulu... DEVAMI
    • Baba
      Sonunda biri çıktı araştırılsın
    • Sebahattin ozarslan
      Biz emekliler 25 milyar maaşının var kiralar 30 milyar ulaşım su çok pahalı. Elmatwpe pazar yolunda dinlenme oturaklari çok eksik. Bakimsiz.... DEVAMI
    • Erhan dağhan
      Bence ertuğrul sağlam olsun güzel işler yapacağından eminim
    • Arslan
      Haber inşallah doğrudur, bu mahalle insanı çok sıkıntı çekti, mahalle şuan yaşanmaz halde
    • Sebahattin ozarslan
      Mhp. Camiamıza hayırlı olsun kez ereğlisi sandık ortalaması. 78 iken 2018 be 19. Ortalama 6. Sorulması lazım değilmi kolay gelsin sayın... DEVAMI
    • H BAKİ YÜKSEL
      CHP GNL BŞK KEMAL KILIÇDAROĞLU HAK HUKUK ADALET CHP
    • Çilek Kentli
      Şu Gümeli'ye de 50 yıldır asfalt bekliyoruz. Bitsin şu hasret artık :/
    • Kdz ereğli
      Satıyorlar ne diye verelim kanı?
    • Serhat
      Gösteriş güzel ya yeni binaların önüne dökmekle ne alakası var onlarca mahalle arası caddeler de sanki mayın patlatılmış gibi duruyor san... DEVAMI
    • Bize Ulaşın
    • Künye
    • Reklam
    Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler

    © yeniufuk.com.tr

     Künye - iletişim
     

    Mobil uygulamayı indirmek için tıklayınız


      Müftü Mahallesi Ateş Ahmet Sokak Cerrahoğlu İşmerkezi Kat:5 no:2
    Kdz.Ereğli/Zonguldak
      03723121008
      eregliyeniufuk@gmail.com
     
    İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
    Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
    Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
    Detay