İstemem yan cebime koy
Sina Çıladır yazdı: “Kimseyi kandırmaya çalışmayalım, samimi olalım”
Bu taktik siyasette de, spor kulüplerinde de çokça kullanılan bir yöntemdir.
Kongre öncesi ‘Biz aday olmayacağız, biz istemiyoruz’, şeklinde açıklamalar yapılır, ardından yandaş kalemlerle konuya ‘ciddiyet’ verilmeye çalışılır.
Yazının devamı için TIKLAYIN..
Haber :
ETİKETLER : Yazdır
Yorumlar
Bu takımı sadece ereğli çocuğu recep mi yönetiyor diğerlerinin hiç esamesi yok tek başına dev ordu mübarek bırakın bu işleri
Şu pankartları da kaldırın artık allah aşkına 2.lig mi kaldı biraz şehre bakım yapın geriden geliyor şehir başkan bey görmüyor mu bunları yapmazdı böyle şeyler
Belediyespora kalıcı maddi kaynak yaratılması lazım ha bire dilenci gibi para istenmez herkes bıltı bu işten zaten ekonomi kötü bizim gibi küçük esnaflar zorda kalıyor olmuyor dönmüyor maşşah millet ver ver bitiremedi
Senden başka kimse yazmıyor bunları dostum. Zaten kalem ustası da fazla kalmadı. Var olanlarda ya üçbeş kuruşa yada ikili ilişkiler nedeniyle gerçekleri açıklayamıyor. Ama durum net ve doğru. Belediyespor’un itibarı yerlerde sürünüyor. Antalya’daydım yakın zaman önce adını vermeyeceğim ereğlili bir topçu haberleri göstererek çok üzüldüğünü ve kızdığını aktardı bana ama malesef imaj kötü
Kardeşim eline yüreğine sağlık. Boş tenekeden boş ses çıkar. Şuan yönetimde büyük bir çatlak var yakında kokusu çıkar. Kibir ve iş bilmezlik heryeri sarmış.
- s.
- 1







