DSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu ile devam
Yayınlanma : 22-06-2026 | 11 : 05 02
Güncelleme : 22-06-2026 | 11 : 05 02
DSP Keşan Olağan Kongresi'nde, tek liste ile seçime giren Hasan Nalbantoğlu yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi. Kongrede yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - DSP'nin Keşan'daki olağan genel kurulunda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu yönetimindeki tek liste ile seçim gerçekleştirildi.
Nalbantoğlu'nun bir kez daha başkan seçilmesinin ardından Yönetim Kurulu; Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan'dan oluştu.
Haber : İGFA
ETİKETLER : Yazdır








