Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler
 
logo
  •  
    •  » TEKNOLOJİ
    •  » MEDYA
    •  » FOTO GALERİ
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » TÜM HABERLER
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV ARAMA
    •  » HABER ARA
    •  » SEKTÖR
    •  » KÜNYE
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • GÜLÜÇ
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • POLİTİKA
  • MAGAZİN
  • YAŞAM
  • DÜNYA
  Son Dakika |  Zonguldak’a atanan ve görev yeri değişen hakim ve savcılar belirlendi
  Son Dakika |  Son Dakika… MHP Zonguldak İl Başkanı görevden alındı
  Son Dakika |  TTK’da kura çekimi sonuçlandı. İşte tam liste..
  Son Dakika |  Ercan Kolçak'ın kız arkadaşı tutuklandı
  Son Dakika |  Tapu Personeli asılsız yorumlar hakkında suç duyurusunda bulundu
  Son Dakika |  Akçakoca Belediye Başkanı gözaltına alındı
  Son Dakika |  Devrim Dural’dan Kılıçdaroğlu’na “Sende utanma yok mu?”
  Son Dakika |  CHP'ye kayyım: Mutlak butlan kararı çıktı, Kılıçdaroğlu'nun partinin başına geçmesine karar verildi
  Son Dakika |  Futbolcu Örentepe Kdz.Ereğli Belediyespor yönetimine ateş püskürdü
  Son Dakika |  Kıyıcak’ta sabır taştı: Mahalleli kamyonlara yolu kapattı
17 Haziran 2026 Çarşamba
  1. Gündem

Bursa'da kamusal alanlarda 'İş Sağlığı ve İş Güvenliği' çalıştayı

 Yayınlanma : 08-05-2025 | 16 : 45 01
 Güncelleme : 08-05-2025 | 16 : 45 01
Haber Görseli
        

Bursa Belediyeler Birliği'nin ev sahipliğinde ve Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen ‘Güvenli Kent Bursa için; Kamusal Alanlarda İş Sağlığı ve Güvenliği Çalıştayı'nda konuşan Başkan Mustafa Bozbey, herkesin bir yerden bir yere rahatlıkla ulaşabildiği bir kent inşa edildiğinde Bursa'nın tam anlamıyla güvenli bir hale geleceğini söyledi.

BURSA (İGFA)  - Kamusal alanlardaki iş sağlığı ve iş güvenliği ile belediyeler arasındaki iş birliğini ve kamusal verimliliği artırmak amacıyla Bursa Belediyeler Birliği'nin ev sahipliğinde ve Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin katkılarıyla ‘Güvenli Kent Bursa için; Kamusal Alanlarda İş Sağlığı ve Güvenliği Çalıştayı' düzenlendi.

Atatürk Kültür Merkezi Merinos Yerleşkesi'ndeki programa, Marmara Belediyeler Birliği Başkanı ve Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'in yanı sıra Bursa Vali Yardımcısı Rıza Gençoğlu, Bursa Belediyeler Birliği ve Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, kaymakamlar, ilçe belediye başkanları, akademisyenler, kamu kurumu, meslek odası ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.

İki gün sürecek olan çalıştayda, 'Kamusal alanlarda risk yönetimi ve güvenlik standartları, İSG eğitim ve farkındalık programları, kamusal alanlarda iş kazaları ve hukuki süreçler, altyapı çalışmaları ve güvenlik yönetimi, yüklenici/hizmet veren kuruluşlarda çalışan güvenliği ve İSG yönetimi, İSG teknolojileri ve dijital çözümler, psikososyal riskler, meslek hastalıkları ve çalışan sağlığı, yangın acil durum yönetimi ve yangın planlaması ile çevresel riskler ve sürdürülebilir İSG politikaları konuları tartışılacak.

"ÇALIŞANLARIN İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİNİ OLUŞTURMALIYIZ"

Programda konuşan Marmara Belediyeler Birliği ve Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, çalıştayı önümüzdeki süreçte Marmara ve Türkiye geneline yaymayı planladıklarını söyledi. ‘Güvenli kent Bursa' hedefiyle çıkılan yolda, çalıştayın iş sağlığı ve güvenliği gibi hayati bir konuda ortak aklı buluşturduğunu belirten Başkan Mustafa Bozbey, geleceğin Bursa'sını birlikte kurma niyetinin de somut bir ifadesi olduğunu dile getirdi.

Çalıştayın çıktılarının uygulanabilmesinin ve takip edilmesinin önemli olduğunu ifade eden Başkan Bozbey, "Birçok konuda hizmet üretirken, çalışanların iş sağlığı ve güvenliğini de tam anlamıyla oluşturmalıyız. ‘Güvenli yönetmeyi taahhüt ediyoruz' diyerek attığımız imzaları da çalışanlarımız adına atıyoruz. Bu tür çalıştayların kentimize ve kentimizin insanına fayda sağlayacağına inanıyoruz. Herkesin bir yerden bir yere rahatlıkla ulaşabildiği bir kenti inşa ettiğimizde Bursa, tam anlamıyla güvenli bir hale gelecektir. Çalışanlarımız da İSG standartlarını uygulayarak yaşamlarını daha güzel devam ettirecektir. Programın düzenlenmesinde emeği geçenlere ve katılımcılara teşekkür ediyorum" dedi.

Bursa Belediyeler Birliği Başkanı Oktay Yılmaz, Bursa'nın güvenli kent vizyonuna katkı sunmayı, akademik odalar ve kamusal kurumların ortak aklıyla fırsatlar oluşturmayı hedeflediklerini söyledi. İş sağlığı ve güvenliğinin kamusal alan bağlamında da ele alınması gerektiğini belirten Yılmaz, çalıştaya katkı sunan herkese teşekkür etti.

Konuşmaların ardından Prof. Dr. Nurettin Yamankaradeniz, Öğretim Görevlisi Dr. Hüsre Gizem Akalp ve Öğretim Görevlisi Hüdayi Taşçı tarafından katılımcılara program hakkında bilgi verildi.

Ardından belediye başkanları tarafından ‘İş Sağlığı ve Güvenliği Güvenli Yönetim Taahhüdü' imzalandı. İlk gün masa oturumlarıyla devam edecek olan çalıştayın ikinci gününde ise ortaya çıkan değerlendirmelerin ve sonuçların sunumu yapılacak.


Haber : İGFA

ETİKETLER : Yazdır

      Yorumlar

    Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

     Yorumlar ( 0 )

    Henüz bir yorum yapılmamış
    İçişleri Bakanlığı, Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlunu görevden uzaklaştırdı
    İçişleri Bakanlığı, Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu'nu görevden uzaklaştırdı
    Sokak hayvanlarının Panter Emeli hayatını kaybetti
    Sokak hayvanlarının "Panter Emel"i hayatını kaybetti
    Bursa Büyükşehirden katı atık yönetimi için önemli hamle
    Bursa Büyükşehir'den katı atık yönetimi için önemli hamle
    Bursaspordan Matlı Grup ile göğüs sponsorluğu anlaşması
    Bursaspor'dan Matlı Grup ile göğüs sponsorluğu anlaşması
    Şehrin hafızası Gaziantep Ansiklopedisinde toplandı
    Şehrin hafızası 'Gaziantep Ansiklopedisi'nde toplandı

     Haber Yorumları


    • Çilek Kentli
      Şu Gümeli'ye de 50 yıldır asfalt bekliyoruz. Bitsin şu hasret artık :/
    • Kdz ereğli
      Satıyorlar ne diye verelim kanı?
    • Serhat
      Gösteriş güzel ya yeni binaların önüne dökmekle ne alakası var onlarca mahalle arası caddeler de sanki mayın patlatılmış gibi duruyor san... DEVAMI
    • Huriye akın
      Emeğinize sağlık muhteşem görünüyor ????
    • Erhan dağhan
      Denizcsn kardeşim hayırlı olsun çalışmarında başarılar dilerim
    • Erhan dağhan
      Bukuryeler çokkonturolsüz gidiyorlar denetleme yok polis bunlara nefes aldırmamalı ehliyetlerinesüresis el koymalı yoksa bunların önüne geçe... DEVAMI
    • N..
      Kardeşim eline yüreğine sağlık. Boş tenekeden boş ses çıkar. Şuan yönetimde büyük bir çatlak var yakında kokusu çıkar. Kibir ve iş b... DEVAMI
    • Bandırmalı
      Tanısan ne yazar, tanımasan ne yazar, eskiden zurnanın son deliği vardı. Şimdikiler ona bile tutunamaz....
    • E.y.
      Rabbim mekanını cennet eylesin,Ailesine sabırlar versin????????
    • H BAKİ YÜKSEL
      ASIL UTANMA ÖZGÜR ÖZEL DE BERABER ÇALIŞTIĞI GENEL BŞK ARKASINDAN HANÇERLEDİ
    • Bize Ulaşın
    • Künye
    • Reklam
    Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler

    © yeniufuk.com.tr

     Künye - iletişim
     

    Mobil uygulamayı indirmek için tıklayınız


      Müftü Mahallesi Ateş Ahmet Sokak Cerrahoğlu İşmerkezi Kat:5 no:2
    Kdz.Ereğli/Zonguldak
      03723121008
      eregliyeniufuk@gmail.com
     
    İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
    Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
    Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
    Detay