Kaymakam Yılmaz: “Trafik komisyonu konuyu yeniden ele alacak”
Kdz.Ereğli İlçe Trafik Komisyonu’nun aldığı karar doğrultusunda, 09.00'dan itibaren köylere hizmet veren otobüslerin Kdz.Ereğli Devlet Hastanesi güzergâhına çıkmasının yasaklanması vatandaşların tepkisine neden oldu.
Kararın yürürlüğe girmesiyle birlikte özellikle hastaneye ulaşım konusunda zorluk yaşayan köy sakinleri, uygulamaya itiraz etti. Vatandaşlar, tek toplu taşıma aracı olan köy otobüslerinin hastane güzergâhından çekilmesinin mağduriyet yarattığını belirtti.
Konunun gündeme taşınmasının ardından Yeni Ufuk Gazetesi, gelişmeler üzerine Kdz.Ereğli Kaymakamı Fatih Yılmaz ile görüştü. Kaymakam Yılmaz, gelen tepkilerin kendilerine de ulaştığını belirterek konuya ilişkin açıklama yaptı.
Kaymakam Fatih Yılmaz, "Vatandaşlarımızın mağduriyet yaşadığının farkındayız. İlçe Trafik Komisyonu tarafından alınan köy otobüslerinin Devlet Hastanesine çıkmama kararı, komisyonun bir dahaki toplantısında yeniden ele alınacak" ifadelerini kullandı.
Vatandaşlar, komisyondan çıkacak yeni kararı beklerken, mağduriyetin giderilmesi için hastane ulaşımına çözüm bulunmasını talep ediyor.
Haber :