Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler
 
logo
  •  
    •  » TEKNOLOJİ
    •  » MEDYA
    •  » FOTO GALERİ
    •  » VİDEO GALERİ
    •  » TÜM HABERLER
    •  » YAZARLARIMIZ
    •  » ARŞİV ARAMA
    •  » HABER ARA
    •  » SEKTÖR
    •  » KÜNYE
  • ZONGULDAK
  • KDZ.EREĞLİ
  • ALAPLI
  • GÜLÜÇ
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • POLİTİKA
  • MAGAZİN
  • YAŞAM
  • DÜNYA
  Son Dakika |  Ercan Kolçak'ın kız arkadaşı tutuklandı
  Son Dakika |  Tapu Personeli asılsız yorumlar hakkında suç duyurusunda bulundu
  Son Dakika |  Akçakoca Belediye Başkanı gözaltına alındı
  Son Dakika |  Devrim Dural’dan Kılıçdaroğlu’na “Sende utanma yok mu?”
  Son Dakika |  CHP'ye kayyım: Mutlak butlan kararı çıktı, Kılıçdaroğlu'nun partinin başına geçmesine karar verildi
  Son Dakika |  Futbolcu Örentepe Kdz.Ereğli Belediyespor yönetimine ateş püskürdü
  Son Dakika |  Kıyıcak’ta sabır taştı: Mahalleli kamyonlara yolu kapattı
  Son Dakika |  Kdz.Ereğli Belediyespor’da fatura futbolculara kesildi: “Alın terimi helal etmiyorum”
  Son Dakika |  İşçiler, OBAL Alüminyum’da hak arayışında
  Son Dakika |  Kdz.Ereğli’de istismar davasında karar çıktı: Sanığa 15 yıl 7 ay 17 gün hapis cezası verildi
07 Haziran 2026 Pazar
  1. Gündem

19 Mayıs coşkusu Bursa Büyükşehir'le zirve yaptı

 Yayınlanma : 20-05-2026 | 09 : 40 01
 Güncelleme : 20-05-2026 | 09 : 40 01
Haber Görseli
        

Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin 'Gençliğin Gücüyle' temasıyla düzenlediği etkinliklerle 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Bursa'da büyük bir coşkuyla kutlandı. Etkinliklerin ikinci günü düzenlenen Oğuzhan Koç konseriyle, alanı dolduran binlerce kişi bayramı doyasıya yaşadı.

BURSA (İGFA) - Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün gençlere armağan ettiği 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, tüm ülkede olduğu gibi Bursa'da da coşkulu bir şekilde kutlandı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı koordinasyonun hazırladığı etkinlikler, 18 ve 19 Mayıs'ta Hüdavendigar Kent Parkı'nda vatandaşlara 19 Mayıs coşkusunu doyasıya yaşattı. Programın ilk gününde kendileri için hazırlanan "Genç Sahne"ye çıkan gençler, sergiledikleri performanslarla dinleyenlerden büyük alkış aldı. Sevilen ve kendi besteledikleri eserleri
"Genç Sahne"'de başarıyla seslendiren gençler, parkı dolduran vatandaşlara müzik ziyafeti sundu.

GÜN BOYU EĞLENCE

Etkinliklerin ikinci gününe de yoğun ilgi gösteren Bursalılar, birbirinden renkli ve eğlenceli aktivitelere katılarak unutamayacakları bir gün geçirdi.

Eğlence ve oyun alanları, spor turnuvaları, atölye çalışmaları, genç sahne, sinema ve karaoke gibi birbirinden renkli etkinliklere katılan gençler, hem yeteneklerini sergiledi hem de 19 Mayıs coşkusunu hep birlikte yaşadı. Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba da etkinlik alanını gezerek vatandaşlarla buluştu. Gençlerle araba yarışı oynayan Başkan Vekili Biba, gençlerin kente ve geleceğe dair sorularına da cevap verdi.

Oğuzhan Koç konseri öncesinde sahneye çıkan Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, hep birlikte, bir arada ve omuz omuza olmaktan büyük mutluluk duyduklarını söyledi. Gençlerin parlayan gözleriyle, enerjisiyle, coşkusuyla meydanı doldurduğunu belirten Başkan Vekili Biba, "Milletimizin bağımsızlık yürüyüşünün simgesi olan çok anlamlı bir günü hep birlikte idrak ediyoruz. 19 Mayıs, gençliğe duyulan güvenin, geleceğe duyulan inancın güçlü bir ifadesidir. Herkesin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı gönülden kutluyorum" dedi.

"GENÇLİĞE BAKARKEN TEKNOLOJİ ÜRETEN BİR NESİL GÖRÜYORUZ"

Gençlerin, Türk toplumunun en büyük gücü olduğunu ifade eden Başkan Vekili Biba, sadece yarının değil, bugünün de söz sahibinin gençler olduğunu dile getirdi. Gençliğe bakarken teknoloji üreten bir nesil gördüklerini vurgulayan Başkan Vekili Biba, "Bilimde iddia sahibi bir Türkiye görüyoruz. Türkiye artık kendi otomobilini üreten, savunma sanayisinde dünyaya örnek olan, teknolojide kendi yolunu açan büyük bir ülkedir. Gençlerimizin TOGG'dan simülasyon alanlarına, kodlama atölyelerinden bilim etkinliklerine gösterdiği ilgi de bunun en güzel göstergesidir" diye konuştu.

Her büyük başarının bir hayalle başladığını, azimle, çalışmayla ve kararlılıkla gerçeğe dönüştüğünü söyleyen Başkan Vekili Biba, gençleri üreten, düşünen, araştıran, spor yapan, geliştiren ve geleceğe yön veren bir güç olarak gördüklerinin altını çizdi. Güçlü toplum ve güçlü Türkiye'nin ancak ahlaklı, çalışkan, vicdan sahibi ve hedefleri olan bir gençlikle mümkün olacağını belirten Başkan Vekili Biba, "Asıl güç, ailesine sahip çıkan, değerlerini koruyan ve ülkesine hizmet etmeyi görev bilen nesillerle ortaya çıkar. Bu yüzden biz, gençliğin yanında dururken; aileyi, dayanışmayı, birlik ruhunu ve milli değerlerimizi de daima koruyoruz. Yerel yönetimler olarak gençlerimizi, geleceğe donanımlı bir şekilde hazırlamak zorundayız" dedi.

"BU ÜLKENİN UMUDU SİZSİNİZ"

Daha fazla spor alanı, kültür ve sanat yatırımı, teknoloji ve eğitim imkânı, güvenli, güçlü ve huzurlu şehirleri gençler için hazırladıklarını ifade eden Başkan Vekili Biba, gençlere güvendiklerini ve bu milletin evlatlarına inandıklarını dile getirdi. Köklerinden kopmadan dünyayı takip eden, değerlerini kaybetmeden geleceğe yürüyen bir neslin yetiştiğini anlatan Başkan Vekili Biba, "Bu ülkenin umudu sizsiniz. Bu ülkenin yarınlara uzanan güçlü sesi sizsiniz. Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere istiklal mücadelemizin tüm kahramanlarını, aziz şehitlerimizi ve kahraman gazilerimizi rahmet ve minnetle anıyorum. Çorlu'da görevleri başında şehit olan kahraman polislerimize de Allah'tan rahmet; ailelerine ve sevdiklerine başsağlığı diliyorum. Şehitler ölmez, vatan bölünmez. Bu ülke gençlerin omuzlarınızda büyüyecek ve güçlenecek. 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'mız kutlu olsun" diyerek konuşmasını tamamladı.

OĞUZHAN KOÇ KONSERİYLE COŞKU DORUĞA ÇIKTI

Konuşmanın ardından Başkan Vekili Şahin Biba, ellerinde Türk bayraklarıyla '10. Yıl Marşı' eşliğinde gençleri selamladı.

Daha sonra şarkıcı Oğuzhan Koç sahne alarak sevilen eserlerini Bursalı gençler için seslendirdi. Şarkılara hep bir ağızdan eşlik eden binlerce genç, akşam boyunca doyasıya eğlendi.

Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nda çocukluk ve gençlik yıllarını geçirdiği Bursa'da olmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirten Oğuzhan Koç, kendisini davet eden Bursa Büyükşehir Belediyesi'ne teşekkür etti.


Haber : İGFA

ETİKETLER : Yazdır

      Yorumlar

    Yorumlar, editörlerimiz tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Kanunlara aykırı, konuyla ilgisi olmayan, küfür içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

     Yorumlar ( 0 )

    Henüz bir yorum yapılmamış
    Binlerce doğasever Bursa Leylek Şenliğinde buluştu
    Binlerce doğasever Bursa Leylek Şenliği'nde buluştu
    Kocaeli Zabıtası ihtiyaç duyulan her yerde
    Kocaeli Zabıtası ihtiyaç duyulan her yerde
    TOFAŞ yeni sezon için altyapı seçmelerini tamamladı
    TOFAŞ yeni sezon için altyapı seçmelerini tamamladı
    Erdoğan: Geri kazanımda 2053 hedefimiz yüzde 70
    Erdoğan: Geri kazanımda 2053 hedefimiz yüzde 70
    ASCO 2026da umut veren gelişme... Pankreas kanserinde yeni tedavi yaşamı iki katına çıkarıyor
    ASCO 2026'da umut veren gelişme... Pankreas kanserinde yeni tedavi yaşamı iki katına çıkarıyor

     Haber Yorumları


    • Erhan dağhan
      Bukuryeler çokkonturolsüz gidiyorlar denetleme yok polis bunlara nefes aldırmamalı ehliyetlerinesüresis el koymalı yoksa bunların önüne geçe... DEVAMI
    • N..
      Kardeşim eline yüreğine sağlık. Boş tenekeden boş ses çıkar. Şuan yönetimde büyük bir çatlak var yakında kokusu çıkar. Kibir ve iş b... DEVAMI
    • Bandırmalı
      Tanısan ne yazar, tanımasan ne yazar, eskiden zurnanın son deliği vardı. Şimdikiler ona bile tutunamaz....
    • E.y.
      Rabbim mekanını cennet eylesin,Ailesine sabırlar versin????????
    • H BAKİ YÜKSEL
      ASIL UTANMA ÖZGÜR ÖZEL DE BERABER ÇALIŞTIĞI GENEL BŞK ARKASINDAN HANÇERLEDİ
    • Sajjad
      Telefon ekranını biraz azaltıp namaza ve aileye zaman ayırmak gerçekten daha iyi bir denge kuruyor.
    • Cevdet Özkara
      Hayırlı olsun inşallah güzel olur Ereğli'ye
    • Ercan eken
      Tırların kamyonların gündüz şehir trafiğinde ne işi var dozerle geziyor adamlar ya kardeşim şehir trafiğine gece 12 den önce ağırvası... DEVAMI
    • TC VATANDAŞI
      KA...... VA...... BU İ..... NASIL BİR DÜNYA YAŞADIĞIMIZ ŞU AN AKLA ZARAR OFFFFFFFF
    • Çilek Kentli
      Sonrasında ne olacak peki? Önceden ne güzel Erdemir Spor altyapısı vardı, maçlara giderdik.. Oyak Ereğli'nin ruhu olan birçok şeyi elimizd... DEVAMI
    • Bize Ulaşın
    • Künye
    • Reklam
    Yeni Ufuk Gazetesi  - Kdz Ereğli ve Zonguldak bölgesel haberler

    © yeniufuk.com.tr

     Künye - iletişim
     

    Mobil uygulamayı indirmek için tıklayınız


      Müftü Mahallesi Ateş Ahmet Sokak Cerrahoğlu İşmerkezi Kat:5 no:2
    Kdz.Ereğli/Zonguldak
      03723121008
      eregliyeniufuk@gmail.com
     
    İstek, Şikayetleriniz İçin Tıklayın
    Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kullanılamaz.
    Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
    Detay